Snö

2013



Eller okej, det kanske var lite överdrivet att kalla det snö...men då och då när jag tittar ut genom fönstret kan man ana små vita flingor som faller. Hoppas verkligen att det kommer ner så det lägger sig på marken, hade varit supermysigt!!
 
Igår blev det som sagt storhandling av mat och diverse viktiga saker så nu har jag nästan allt för att klara mig ett bra tag, det enda jag behöver handla är någon middag men det tar jag efterhand. Efter dagens ärenden började jag på Magic Mike och vad ska jag säga...har hört så mycket bra om den att jag blev besviken, snygga killar men inte mer tyvärr. Fastnade sedan i korridoren och tittade på Herkules med några andra, supermysig kväll!
 
Idag måste jag bege mig ut i kylan, ska ner till tågstationen och hämta min cykel som stått där ett tag (håll tummarna för att den är kvar). Sen får jag se vad jag hittar på resten av dagen...är sugen på att baka men har absolut inga saker till det så får se, hade behövt få lite ordning i garderoberna också, så mycket plats men inget logiskt sätt att ha sakerna på än...
 
Wellwell, dags att ta tag i dagen!
 
Mysbild från i morse
 
Oh, inser att tavlor också hade suttit på sin plats övanför hyllan...








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?