På topp!

2013



För att kunna blogga oftare kom jag på den briljanta idén att ladda ner blogg.se appen och slipper därför sätta på datorn! Klyftig tjej om ni frågar mig!

För övrigt har jag varit extremt effektiv, fixat allt inför den lilla händelsen (stora kanske är bättre beskrivet), storstädat och slutligen tränat.
I veckan får jag förhoppningsvis sista saken som behövs för att kunna ta sista steget, ÅH VAD JAG LÄNGTAR!

Imorgon tänkte jag dra igång med lite smått tentaplugg, ska försöka mig på morotskaka också, resten av familjen börjar jobb och skola så det blir till att jag får sysselsätta mig själv från imorgon. Men det ska nog inte vara något problem ;)

Nu ska jag återgå till systrar i jeans filmen och mysa ner mig ordentligt!

Älskar mina nya träningskläder!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?