Det blir som det blir

2013



Det var ett tag sedan nu!
 
Har haft fullt upp med att umgås med mina grannar (korridorskompisar) och även några klasskompisar. Allt blir så mycket lättare av att bo i Lund, man behöver inte planera lika mycket utan det är lättare att bara ta typ en spontan fika!
 
Tänkte ju fixa lite med bloggdesignen också men det får vänta, för tillfället har jag bara en nätverkssladd istället för router vilket innebär att jag måste sitta på golvet om jag ska använda datorn eftersom sladden inte räcker. Kanske inte den mest ergonomiska ställningen direkt...haha.
 
Idag ska jag jobba lite med ett projekt vi har i skolan och även ett möte här på nationen. Tänker dock inte vistas ute allt för mycket, idag är det sviiiiiinkallt!!!
 
Nej, första steget blir frukost!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?