Äntligen!

2013



Äntligen är det mesta med flytten klart, jag har fått min nya säng, mina kläder är i min nya (stoooora) garderob och det börjar så smått kännas som "hemma". Har också hunnit träffa några som jag bor i samma korridor som och det känns bra.Det bästa av allt är nog att jag har en alldeles egen BALKONG, HUR UNDER BART ÄR INTE DET?!?!Tror det gamla stället, där resten av familjen bor alltid kommer vara "hemmahemma", det är ju trots allt där jag bott de senaste 17-18 åren men detta blir nog bra!
 
1 vecka kvar tills skolan börjar så jag har gott om tid på mig att bo in rummet/lägeneten eller vad man nu ska kalla det...Får väl försöka ta vara på lugnet innan stormen, baka, träna, dra sig i sängen till lunchtid...njuuuta helt enkelt!
 
Ska försöka få en bild på rummet senare också, blev såååå fint med sängen!
 
Nu ska jag försöka skriva ihop det sista på köplistan sen står storhandling av mat på schemat,
 
ses sen!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?