Aoo!

2013



Förkylningen som härjat runt i Lund har slutligen nått mig, jag menar, varför skulle jag ha turen att slippa liksom?
 
Började med kliande i halsen och lite svag hosta i söndags och i natt valde den att bryta ut helt, rosslande i bröstet och riktigt irriterande hosta, great!
 
Som tur är har jag ledigt från skolan idag men skulle ändå in en runda för att göra ett grupparbete, vilket jag dock kan glömma, inte värt att smitta ner de andra i gruppen. Så istället sitter jag här i min pyjamas, fixar och trixar lite på ett arbete i en kurs jag läser utöver sjuksköterska, vad gör man inte för att få CSN? Visserligen ska det inte vara inne förrän 15 mars, men tiden brukar springa iväg och det skadar ju inte att börja lite smått redan, att skriva 12 sidor på några dagar innan är jag inte så sugen på att göra.
 
Annars är jag sjukt sugen på att shoppa och klippa mig. Shoppingen får dock vänta tills jag inte flåsar som en valross för minsta lilla rörelse och frisörbesöket får även det vänta, nu SKA jag spara ut till långt hår!!
 
Anyway, ska strax rota fram lite lunch ur frysen innan jag bosätter mig i sängen för en film, VILA, VILA, VILA måste jag göra, jag har ju inte tid att vara sjuk!!
 
Så sugen på denna tröjan bland annat, tänk svara jeans och converse nu på våren och ett par slitna shorts till sommaren, MUMMA!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?