Så mycket vilja men ändå inte...

2013



Jag är så sugen på att verkligen blogga regelbundet. Speciellt när jag läser alla fina bloggar med fina bilder och inspirerande inlägg men när jag själv sitter där och ska skriva något roligt och inspirerande kommer jag inte på något kul...
 
Men vad passar inte då bättre än att ta nya tag nu, lagom tills det gamla året tar slut och det nya äntligen börjar. Inte för att det varit något dåligt år utan mer för att det nu ligger ett helt nytt orört år framför oss!
 
Har också laddat upp med lite olika tips som jag ska dela med mig av, men innan dess måste jag föra över bilder från mobilen så det får bli en syssla lite längre fram, kanske som en bra start på nästa år. Just nu sitter jag och skriver på en hemtenta som ska in om ett tag. Även det får bli något jag ska bli bättre på nästa år, planera min tid och slippa stressa sönder mig själv, slippa sitta med tentor och liknande i sista minuten. Nej! denna tenta ska vara klar denna vecka så jag kan börja på de kommande 2 tentorna, bra start!
 
På återseende, och håll utkik efter min lilla årsresume! Tänkte också slänga upp ett inlägg med vad jag fått för roligt i julklapp, har nog aldrig fått så många saker som jag önskat mig tidigare, verkligen supernöjd!!
 
Bild från julafton, jag och älskade syster!
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?