Allsång

2013



På tal om höst och allt sånt så var det ju sista Allsång på skansen igår. När jag var liten minns jag hur mycket jag verkligen AVSKYDDE detta program som mamma och pappa tvunget skulle se varenda tisdag...Nu däremot har det snarare börjat bli tvärtom, det är jag som tjatar om att jag vill hinna hem till Allsång osv. Kanske ett tecken på att jag börjar bli gammal? Haha...
 
Tror det var förra veckan som Jonas Gardell var där och skojade och sjöng. Det var det som fick mig att vilja läsa Torka aldrig tårar och igårkväll blev det även avsnitt ett ur serien, man kan väl säga att jag har snöat in en aning på detta I vilket fall som helst är det en väldigt sevärd serie, att det verkligen gått till så är bara helt sjukt...
 
Oj, nu kom jag in på lite sidospår när jag bara skulle berätta att Måns tydligen ska sluta som programledare vilket är synd, han har verkligen fått liv i programmet. Hade gärna åkt upp och sett det denna sommaren men så blev inte fallet och ny ska de tydligen ha en ny programledare....aja, får bli en annan gång.
 
Nu ska jag fortsätta med pluggpausen som blev till städande på rummet, hmm...
 
Hörs sen!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?