Vår?

2013



 
Äntligen känns det som att det är på rätt väg med vädret, solen lyser idag igen och det är åtminstone inga minusgrader. Enligt min mobil ska det bli upp till 6 grader här i Lund idag, skönt!
 
God morgon förresten, har varit vaken sedan klockan 7 och pluggat sedan strax innan 8 så det blir ju ungefär 2 timmar nu. Känns bra att ha kommit igång med tentaplugget även fast jag fortfarande är ganska orolig över hur jag ska kunna så mycket som vi ska kunna till tentan, men jag antar att det klarnar efter hand. Det är ju trots allt 1,5 veckor kvar!
 
Annars händer väl inte så mycket mer idag, jag ska fortsätta med tentaplugget och även försöka komma iväg på lite träning som paus i pluggandet, gäller att utnyttja det fina vädret!
 
På tal om det fina vädret, titta hur jag satt och pluggade i morse, lägenheten var kokhet så jag var tvungen att öppna för att vädra så jag satt och pluggade med vidöppen dörr, UNDERBART var det!
 
Nej, dags att fortsätta plugga innan det är dags för träning,
 
Hörs kanske sen!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?