Söndag

2013



Precis som alla andra dagar är detta plugg/slödag.
 
Har en hemtenta som ska in i imorgon som jag precis skickade in så den kan jag i alla fall bocka av nu. Jag är kanske inte riktigt helt nöjd med den, ibland vet man bara inte hur man ska formulera sig men jag hoppas jag blir godkänd ändå!
 
Helgen har varit extremt lyckad. I fredags var jag på sittning och efter det jobbade jag på nattklubben här på huset, det var sjukt mycket folk så riktigt roligt!
Igår var det dags för maskerada igen och lite lekar med alla som hjälper till här på nationen. Lekarna följdes av en sittning med riktigt god mat och slutligen lite dansande på det. Kom i säng vid tre så inte jättesent vilket jag är glad för idag. Tycker inte om när hela dagen går till spillo för att man är för trött för att göra något.
 
Dagen lär väl fortsätta med lite undanplockande, städande och kanske en promenad i solen. Tänkte förbereda lite inför veckans föreläsningar i skolan också!
 
Hörs kanske senare, puss!
 
right now
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?