Många timmar senare

2013



 
Ja, det blev ett riktigt pluggmaraton idag, minst sagt. Började strax efter 7 och har i princip pluggat fram tills nu, med undantag för lite matlagning, städning och så. Men 10 timmarsplugg tror jag säkert det har blivit. Är fortfarande lika nervös inför tentan, men om jag fortsätter i denna takten borde det ju inte vara något problem tycker man.
 
Annars har inget speciellt hänt idag. Blev uppdragen ur sängen vid 10 av en kompis som kom och hämtade kvarglömd dricka från i fredags och som kom direkt från efterfest...i det tillfället kan jag säga att jag kände mig extremt mogen och vuxen som gick upp i tid och inte festade igår!
 
Nej, det finns väl inte så mer att trötta ut er mer, nu ska jag tagga upp inför barnläkarna på 1an om lite mer än en timme, SÅÅÅÅ BRA!
 
På tal om inget, konstigaste vädret idag förresten, solsken och 6 grader ena stunden och i nästa vräkte det ner snö..och det är snart mitten av april...verkar ju lovande inför valborg!
 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll och sov gott!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?