When there's nothinh else to do, smile

2012



Ännu en dag avklarad vilket innebär bara EN DAG KVAR TILL HELG!!
 
Denna veckan har varit extremt jobbig med långa dagar i skolan så helgen är extra efterlängtad!
 
Imorgon blir det dock en kortare dag och på kvällen vankas det middag och fest i Lund (TAGGAD TILL MAX)
 
Annars händer väl inget speciellt, allt rullar och och regnet suger, en helt vanlig svensk höst. Tror nästan jag ska gotta ner mig med en filt och kolla på någon bra film, ja, så får det bli!
 
 
På tal om något helt annat, mitt hår börjar äntligen växa ut igen vilket är extremt ovanligt när det gäller mig, jag brukar alltid tröttna, men nu så!
Dock har jag blivit extremt sugen på att klippa av det igen som bilden ovan, kort, lättskött (kanske lite överdrivet men lättare), och skitsnyggt!
 
BESLUTSÅNGEST!!!!
 
xoxo








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?