Halvbra..

2012



Känner att jag är på väg att glida tillbaka till det att prioritera bort allt som jag verkligen borde unna mig, exempelvis blogga, slösurfa, ta ett bad osv. Kanske främst för att jag börjar närma mig en viktig dugga(prov) på fredag som jag så extremt gärna vill klara!
 
Annars rullar det mesta på som vanligt, fick reda på att jag klarade BÅDA mina två tentor som jag skrev (HEJ CSN!). Hade som deal med mig själv att unna mig en iPhone om detta högst osannolika skulle inträffa så det är bara att ta tag i saken! (sååååå syyyyynd, eller inte...)
 
För övrigt är det 1 vecka kvar tills jag äntligen får gå på bal och 2 veckor kvar till jag ska se Swedish house mafia i Stockholm, hur cooolt är inte det?!? Hoppas på att dessa vardagar fram till allt kommer gå fort, jag är så taggad!
 
Dock inte för fort, har en massa saker kvar på min balklänning som ska fixas till!
 
Tills det slutliga resultatet dyker upp får ni en bild på hur klänningen ser ut innan omvandlingen!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?