Energikrävande

2012



En tenta gjord igår, antingen klarar jag mig precis på gränsen eller så hamnar jag precis under, det återstår att se. I vilket fall som helst vet jag i alla fall att jag gjort mitt allra bästa!

Efter tentan igår tog jag och Johanna en snabb tur till stan, fick med mig lite roliga saker hem som jag kanske visar senare i en av många plugg-pauser. På kvällen belönade jag mig själv med en pluggfri kväll och hängde mest framför datorn.

Idag är det däremot andra puckar, matteböckerna läggs undan och istället plockas fysikböckerna fram. På fredag gäller det. Jag har extremt kort tid på mig att plugga inför denna tentan så det är lika bra att lägga i högsta växel direkt!

Ja, universitetet är energikrävande, till och med på jullov. Den som säger att universitetet är lätt har otroooligt fel.

Tills vi hörs nästa gång bjuder jag på en supermysig låt









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?