1 januari, 2012

2012



Gud va skumt, igår var det december och helt plötsligt är det januari och nytt år, svårt att greppa för min del.

Hursomhelst, nu till gårdagen. Åkte till en av mina bästa vänner för att göra oss klara innan vi åkte vidare mot hennes pojkvän där vi åt och skrattade innan själva festen. Väl på festen var det ganska lugnt till en början men drog ganska snabbt igång. Till slut blev det pinsamt att se. Fulla människor som skrek och överröstade musiken, folk som var så fulla att det kröp fram. Vi fick nog och bestämde oss för att bege oss till ett lugnare ställe istället, min kompis föräldrar.

Efter en spurt och tävling mot tolvslaget kom vi äntligen fram med 10 minuter till godo, OCH VILKEN LÄTTNAD! Vi möttes av mängder av fyrverkerier och champagne. Efter att tolvslaget skålats in blev det mys inomhus och jag måster erkänna, jag är över nyårsfester. Nästa år vill jag hellre ha en mysig middag med mina närmsta vänner.

Och idag, årets första dag har jag förflyttat mig mellan soffan och datorn och njuter av sista dagens lugn, imorgon är det tentaplugg som gäller!

Har lite funderingar på att installera the sims till datorn...hehe, jo så får det faktiskt bli!

xoxo

visst ja, ett av mina nyårslöften blir att göra en ny bloggdesign, nu är det dags!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?