Just det..

2012



Och så var det ju det här med att hinna blogga...eller ens sätta sig ner framför datorn...
 
Mitt liv går fortfarande i 180 men jag har sakta men säkert börjat inse att det lär fortsätta vara så, vila kan man ju göra när man blir äldre. Tentorna överlevde  jag och jag fick mitt efterlängtade jullov som det bara gått sisådär hälften av vilket jag är tacksam för. Julafton firades med släkten och fick otroligt fina julklappar som jag är supernöjd med. Den bästa julklappen gav jag dock till mig själv några veckor innan, hihi ;).
 
Annars rullar livet på som det ska, jobbar lite extra nu på jullovet innan tentorna drar igång igen, funderar på vad jag verkligen ska göra till våren, är det bra som det är eller ska jag våga chansa och göra det jag velat göra i nästan hela mitt liv? Det känns så konstigt att ett litet beslut kommer påverka hela mitt liv, hela min framtid. Men det är väl så det är antar jag. I vilket fall som helst ser jag otroligt mycket fram till veckan/ veckorna efter nyår. Håller på med det redan nu men det är inte förräns då det verkligen händer!!
 
Nu ska jag sluta ordbajsa en massa, bjussar på några bilder från senaste tiden istället!
 
Om ni inte kan få nog av mig, följ mig itstället på instagram, Fridafina heter jag där! Kan garantera att jag är snäppet vassare på uppdateringar där jämfört med här!
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?