Tecken!

2011



Skulle klicka in på google men hamnade på blogg.se iställlet och tar det som ett tecken på att det är läge att uppdatera!

Kan också passa på att berätta att jag varit sjukt effektiv idag (enligt mig själv).

Lyckades spika ett MVG i Kemi B vilket inte är det lättaste, har gjort klart en matteuppgift, labrapport i fysik och även finputsat mitt CV. Därmed ser listan från igår numera ut såhär:

- Svenska, CV och personligt brev
- Matte, komplettering
- Engelska, portfolio
- Svenska, novellanalys
- Svenska, portfolio
- Fysik, labrapport
- Fysik, prov
- Estetisk verksamhet, kulturporjekt

Sakta men säkert går jag mot ljusare tider!


Jag har också ett confession to make, jag har fått dille på bilder i gråskalan, speciellt med detta underbara ljus som flödar in i mitt rum!

Nej, fick ett otroligt sug efter kladdkaka dags att röra om i köket!

C-ya!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?