Swooosh

2011



Med risk för att låta tjatig: GUUUUD vad tiden flyger iväg. Vi satt och pratade om det en dag i skolan och kunde konstatera att ingen av oss förstod var april hade tagit vägen...det var precis som att det var mars-maj.

Det är också så sjukt lite tid kvar i skolan att man inte riktigt greppar det typ, man tänker att man har all tid i världen men så är ju inte riktigt fallet....

Jaja, precis som alla andra fredagar är jag ledig idag och ska passa på att ytnyttja det genom att få lite saker gjorda. Sådär lagom tråkiga saker närmare bestämt. Ska försöka hitta ett tyg till en uppgift i estetisk verksamhet jag har, in till banken en runda och även biblioteket för att lämna tillbaka en högmed böcker. Rolight huh?

Meen, eftersom jag kommer vara så duktigt idag och varit duktig med pluggande känner jag att jag också är värd en liten tur för att spendera pengar, är på jakt efter en kavaj till studenten och även lite smått och gott!

Nej nu måste jag snart dra,


Hörs kanske senare!

Ciao









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?