Sliten tjej

2011



Goooodmorgon dudes!

Jaaa, var ska jag börja egentligen... Igår blev inte alls som jag tänkt men sjukt bra ändå!

Gårdagen var ganska lugnt, vid lunch åkte jag in till frisören för att klippa mig och slinga håret(resultat får nu när håret går att styra igen). På tal om det, visst är det irriterande när man är hos frisören och det tar några dagar att få rätt på det igen, typ till det vanliga sättet? Så är det för mig iallafall.

Hursomhelst tillbaka till det andra. När jag kom hem satte jag mig och fixade det sista på min estetuppgift innan jag fastnade framför tv:n och datorn....som om det skulle vara något ovanligt....

Sen fick jag sms av Carro om jag ville hänga med ut till strandbaden (uteställe hos oss på landet). Hade planerat annat egentligen men vem har sagt att man inte kan kombinera?

Så det blev det, en till festkväll som gav en trött Frida som resultat, men oj va kul jag hade!

Dock tror jag det är paus med festandet som gäller för mig, en helg kvar innan det smäller!

Och så till idag, det vankas stan för att fixa lite inför studenten och jag hänger med mest för att inte bara sitta hemma och sova....

Ja...det var nog ett tag sedan jag skrev ett såhär långt inlägg, hehe




Carro

http://lalacarro.blogg.se/

Tack för du hängde med igår!! :D Hade så jäkla kul! :D På lördag smäller det igen ;) <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?