Down down down down doooown

2011



Antalet läsar bara sjunker mer och mer och min statistisk börjar se ut som Mount Everest. MEN, jag har bara mig själv( och skolan) att skylla.

Igår hade jag mitt sista fysikprov som gick rent åt helvete och som även hänger på mitt betyg, bra jobbat Frida! Men ärligt talat kunde jag inte gjort något bättre, jag pluggade på helt fel saker bara...Lite irriterande men what to do?

Idag är jag ledig och har precis blivit klar med mitt projekt i estetisk verksamhet och ska bara göra klar en uppgift i svenska också och sen är det bara omprovet i fysik som blockerar för studenten men det ska jag nog se till att fixa. I mean, bara kolla in min lista över allt jag hunnit med nu den senaste tiden?

- Svenska, CV och personligt brev
- Matte, komplettering
- Engelska, portfolio
- Svenska, novellanalys
- Svenska, portfolio
- Fysik, labrapport
- Fysik, prov (omprov)
- Estetisk verksamhet, kulturporjekt

Jag har även bokat in en makeup kurs idag på Makeupstore vilket ska bli riktigt kul, känner att jag förtjänar detta!
Resultatet kommer såklart upp senare (om det blir fint vill säga).

Nej, färdigbabblat för mig, känner att det är läge att fortsätta med läxorna när jag ändå är igång!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?