20 maj

2011



Goddagens!

Vill ni veta något spännande?
- Jag tar tystnaden som ett ja. Idag är det EXAKT 3 veckor kvar till jag tar studenten! Tänk er, om tre veckor sitter jag på champagnefrukost!

Ni anar inte hur skönt det ska bli att äntligen få stå där och skrika: Fy fan vad vi är bra!

Idag är det precis som alla andra fredagar och jag är alltså ledig, har dock en jävla massa saker som måste göras. Jag ska göra klart min estetiska verksamhet samt räkna tre kapitel i fysik B, kul?

Men innan jag sätter igång och stänger ner datorn tänkte jag bara tipsa om en sjukt snygg shortsdress som t.o.m jag blir sugen på att köpa...även om jag egentligen är väldigt mycket emot dem...Och så hittade jag en superfin helt perfekt till sommaren klänning jag garanterat ska kolla in nästa gång jag är i stan!

Båda plaggen kommer från Gina tricot.


Tänk till ett par converse, pumps eller gladiatorsandaler!


Kärlek vid första ögonkastet!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?