I-landsproblem

2011



Tog en runda i stan med mamma idag för att fortsätta jakten på studentklänning....dock utan resultat. känns lite tidigt att börja titta på det samtidigt som jag börjar få liiite panik..hmm.

Aja, gick in på gina och vad ser jag? Jo, MINA FAVORITLINNEN SKA UTGÅ?!?!?!

Ni vet dem långa i massa olika färger för 99 kronor, japp bort ska dem, fick jag panik eller? Jo en aning.

Såå jag fick ladda upp med ett nytt vitt och ett svart innan jag lyckas hitta nya favoriter....

Sorgligt men sant




© sarastille

http://saramagdalena.blogg.se/

Har du en blogg som inte riktigt får den uppmärksamhet den förtjänar? :) Passa då på att anmäla dig till en tävling hos mig, jag kallar den Månadens Bloggtips. Vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 läsare! Kramis :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?