Expertutlåtande?

2011



40+ Frida kom fram igår igen för sista gången på ett bra tag. Nu har hon tagit ledigt för några helger och finns under min säng.

Ja grabbar, vad säger ni om melodifestivalen igår? Var det rätt person som vann?

Frågar ni mig tycker jag verkligen inte det. Danny var ju helt klart bäst och de andra var ju inte ens i närheten av lika bra som han...Menmen...alla tyckte tydligen inte samma och Saaaade vann! Låten var väl inte helt gräslig men inget som kommer pumpa ur mina högtalare direkt, särskilt smygg är han inte heller...

Men äh, vad gör det? Det är ju bara en musiktävling, som tack och lov inte går ut på liv och död!




Dock ska jag erkänna...jag är lite småkär i Saade i smyg ändå...men vem är inte det liksom?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?