2 långa år

2011



Tog precis en titt bak i arkivet och såg att jag nu haft denna bloggen i över två år!

2 år var det i fredags...

Det känns så konstigt, två hela år har hunnit passera och när jag startade denna bloggen hade jag inte en tanke på att andra skulle börja läsa den, jaja, jag vet, det är inte superblogg jag har men jag gillar den. Och jag har den främst för mig egen skull, för att kunna uttrycka mig själv och sedan kunna titta tillbaka i tiden när jag känner för det!

Tänk, när jag startade bloggen var jag en liten unge som gick i ettan på gymnasiet och kände mig supervuxen, nu är jag 2 år äldre, går i trean på gymnasiet och har insett att så är inte fallet haha! Då var mitt allra största problem om jag skulle ta tag i läxan idag eller imorgon, nu är mina största problem hur jag ska hinna med alla läxor och vad jag vill göra i framtiden.

Då var allt så enkelt, idag är det mer komplicerat.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?