3 dagar kvar

2011



Ursäkta mig nu men FAAAN VA TIDEN GÅR SNABBT!

Det känns som igår vi satt i skolan och var överlyckliga över att det "bara" var 100 dagar kvar till studenten...Nu 97 dagar senare har jag insett att det faktiskt var bara, tiden har flugit iväg.

Blev kass uppdatering både i söndags och igår men det berodde på att jag helt enkelt inte haft tid, det är massor som ska bli klart innan fredag och två lösningar måste finnas: fint väder lösningen och regnlösningen. I söndags hade också min kära syster sin bal så jag hade fullt upp med att göra henne fin inför den.

Nu till igår. 2orna hade fixat ihop massa lekar för oss 3or, utspark med andra ord. Vi fick chansen att skämma ut oss i hela Malmö genom att göra sjuka uppdrag. Jag gjorde allt från att lägga mig i bikini på ett torg, krypa över ett övergångsställe till att dansa till single ladies...Kul hade jag iaf!

Idag borde jag ta mig in till stan och fixa det sista till studenten men jag har verkligen inte ork till det, så jag får försöka lösa det med mamma!


Fina och redo för balen. Johanna till vänster och hennes kompis!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?