Praktexemplar

2011



Japp, där har ni mig. Ett rikigt praktexemplar på en tidspessimist.

För att hinna till skolan idag måste jag ta bussen kvart i 10 och jag brukar ta en timme på mig att bli klar, detta betyder alltså att jag kan gå upp kvart i 9. Gör jag det? Nej!

Halv åtta slår jag upp mina blåa, kliver upp ur sängen och börjar göra mig klar. Så nu 1 timme innan jag ska åka sitter jag här, fullt påklädd och redo för skolan.

Anledningen till att jag går upp så tidigt är ju egentligen för att jag ska få mig själv till att plugga innan...men eftersom att det ännu inte hänt (och aldrig lär hända) så borde jag väl lära mig? Men nej, samma gamla rutiner, upp halv 8 klar halv 9 och sitta och dega framför datorn en timme....

BARA för att jag tänker att nej men det är bättre med att ha god tid på sig...

Aja, nu får jag fortsätta mina morgonrutiner!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?