Big dreams

2011



Jag hade stora planer på vad jag skulle göra idag men det var för cirka 3 timmar sedan och jag har fortfarande inte gjort någon av dem. Så jag tror att det är läge för att sänka ribban och vara glad för det jag får gjort.

Längtan till sportlovet är enorm och jag behöver verkligen en vecka där jag slipper åka till skolan. Visserligen ska jag jobba halva veckan, men det känns helt okej, sålänge det inte innebär några nya läxor är jag glad.

Senare idag måste jag även dra mig in mot stora staden en runda för ett möte angeående vår bal som vi försöker fixa ihop...Sen hur det går med det återstår vääl att se haha.

Ett plus i allt detta minus är iaf att solen skiner, med andra ord: läge för att inviga mina röda raybaaaaaan!

Sii yah!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?