Kanske, kanske inte?

2011



Ååååh jag vill så gärna vara en grym bloggare, komma ihåg att uppdatera, skriva roliga inlägg med mera...men det går inte, jag har verkligen inte tiiiiid! TÄNK OM dygnet hade haft 25 timmar istället för 24, så mycket mer saker man hade hunnit med...

Men nu ska jag inte klaga, istället njuta av att jag med hyffsat gott samvete kan ta en stund åt bloggen. Det händer så otroligt mycket i skolan hela tiden...ångest, skratt, gråt till följd av skrattattacker, underbara vänner, tråkiga lektioner, roliga lektioner. För tillfället sitter jag och skriver på en labbrapport som ska vara inne om en vecka...kanske låter lite väl ambitiöst men med tanke på att jag inom loppet av de följade 2 ½ veckorna har 3 tentor och två labbrapporter att klara av är det läge för att vara ute i goood tid och verkligen ta tag i det direkt. Något jag lärt mig på universitetet (eller åtminstone börjat lära mig) är att ALDRIG skjuta upp saker....sorgligt nog kommer de ikapp dig.

Men såklart hinner jag med roliga saker, igår blev det en tur i stan för julklappsshopping med en vän jag inte umgåtts med på länge men som jag alltid skrattar med och som också är ett grymt festsällskap. Gav mig helt klart ny energi till att fortsätta plugga på.

Idag efter skolan mötte jag upp min kära syster för att inhandla godis och en hyrfilm, vi har nämligen syster-mys ikväll. Bästa uppfinningen på länge!

Jo, jag vill nog försöka ta upp bloggandet igen, även om ingen läser är det ändå skönt att ha någonstans att skriva av sig....

Men som sagt, jag har så fullt upp med att leva, tror aldrig jag har älskat livet så mycket som jag gör nu!

Nu ska jag mysa!

Ta hand om er där ute!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?