Separationsångest...

2011



Okej, detta fungerar inte längre, jag får spel utan en dator...Så från och med nu tills jag köpt en ska jag försöka låna (läs sno) en dator av min kära familj, iaf en gång om dagen eller varannan dag!

Men ni ska veta så mycket som hunnit ske på den tiden jag varit borta. Jag har jobbat klart på posten, efter många om och men klarade jag av mina 6 veckor och är extremt stolt över mig själv.

Och ni som läst min blogg tidigare har väl knappast missat alla motgångar jag haft under denna sommaren, den ena har avlöst den andra. Men i måndags kom en liten vändning uppåt. Jag fick äntligen min plats på Universitetet. Civilngenjör i medicin och teknik på LTH, inte illa pinkat. Jag vet att det kommer bli tufft, men jag ska ge allt jag kan, detta kommer bli kul. Jag är motiverad till 1000!

Så om en vecka smäller det, då är jag stor på riktigt!

Det var väl allt för tillfället....jag behöver ju inte inleda min comeback med att tråka ut er ;)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?