18 augusti

2011



Godmorgon!

Ångesten börjar så smått smyga sig på inför skolstarten, eller ångest är nog att överdriva, nervositeten och förväntan passar bättre. Det ska bli otroligt kul men jag är samtidigt så sjukt nervös. Universitetet liksom...jag har nog inte fattat det själv!

Idag har jag redan hunnit med att köra pappa till jobb, käka frukost och klä på mig. Hade storslagna planer på att göra något riktigt kul idag men ungefär där tog det stopp....det finns verkligen ingenting att göra...

Så om någon vänlig själ klickar sig in på min blogg och har en eller flera superbra ideer på vad man kan göra en ganska molnig och inte så varm dag, snälla skriv dem i kommentarsfältet, jag börjar bli desperat!




Carro

http://lalacarro.blogg.se/

Cykla till Trelleborg (eller ta bussen om du vill) och tälta där med oss i natt:) puss! Carro och Josie







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?