Starkare än någonsin

2011



Som ni kanske märkt har jag varit lite frånvarande....eller inte bara lite utan totalt frånvarande.

Det har berott på mitt projektarbete som lämnades in igår samt arkitektprovet som också var till igår. Kan inygfa er om att ingen av dessa uppgifter var att leka med...

Anyway, nu är jag tillbaka igen och jag tycker vi rivstartar med att visa lite ny schysst shopping. H&M:s consious collection släpptes som sagt i torsdags och jag var såklart på plats. Blev dock lite besviken och kom bara därifrån med ett litet sött linne. Dock hittade jag ett par efterlängtade chinos som kommer användas flitigt till sommaren.



Chinosen blev det dock ingen bild på men räkna med att de dyker upp i en dagens outfit snart!




Katta

Fast om du hade gått dit när kollektionen egentligen släpptes, i måndags, så hade du kunnat köpa allt du ville ha.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?