Busy Frida

2011



God morgon,

Sitter just nu och försöker knåpa ihop en halv sida sammanfattning till min 6 sidor långa diskussion...Den vetenskapliga rapporten tar verkligen på krafterna!

Hur som helst. Uppdateringen denna veckan har ju inte direkt varit den bästa men det enda jag kan göra är att skylla på skolan. Jag har haft så otroligt mycket att göra helt enkelt. I tisdags höll jag tal på svenskan där läraren belönade mig med ett MVG, wooohooo! Måste även tillägga att när man får ett MVG av denna läraren är det RIKTIGT bra.

Nej, måste nog ta och sluta babbla och skriva det sista på rapporten, deadline 12.00 på diskussionsdelen.

WISH ME GOOD LUCK!

En sista sak!

Det är sista chansen idag att rsöta och jag har insett att jag inte kommer vinna, men snälla, ni kan väl ändå slänga in några fler röster på mig? Även om ni röstat innan kan ni rösta igen!


http://www.valengallerian.se/tavlingar/ (FRIDA L)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?