Too cool for school

2010



Wazzup gaaaangstaaas?

Själv är det bra här, livet rullar på och sånt....

Jag överlevde ännu en måndag men under under fysiken trodde jag att jag skulle krevera, drygare vikare än den jag har får man nog leta efter, eller nej, det går inte att hitta. Hursomhelst överlevde jag den och även senare psykologin så nu sitter jag här hemma i värmen och ska snart ta tag i läxorna.

Jag skulle kunna beklaga mig över regnet, blåsten och kylan men det har nog så många redan gjort så jag tror ni klarar er utan det ;). Dessutom tycker jag det kan vara ganska mysigt med regn. MEN I LAGOM MÄNGD SÅKLART. Fick även ett perfekt tillfälle till att använda mina boots eftersom converse inte känns som det ultimata i höstrusk.

Och vad passar bättre än att jag tipsar om en låt som piggar upp lite i höstrusket?





Btw, gissa vem som är leeedig imorgon? JAG SÅKLART ;)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?