Hösten närmar sig

2010



Vaknade upp vid 8 och hörde vinden vina och regnet smattra på fönstrena. Jag skäms nästan för att säga det men det är nu jag myser som mest! Det finns inget mysigare än att sitta imohus, titta ut på den molniga himlen, träden som rör sig och vinden och såklart regnet som faller. Det är höst och jag älskar det. Men bli inte förvånade om jag om några veckor kommer och saknar sommaren.

Nåja, jag ska snart göra mig klar och efter lunch drar jag mig ut i blåsten och regnet och vidare in till stan för att möta upp mamma en runda. Ska kolla lite höstkläder och även ett par nya svarta jeans hade varit välbehövliga. Insåg nu i helgen att dem gamla inte sitter som dem borde...

nu ska jag sluta tråka ut er och börja göra mig klar!

Vi hörs kanske senare med mina shoppingfynd :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?