Tips!

2010



Mitt i pausen av pluggandet och idol tänkte jag visa upp tipset jag spanat in. Jag är sedan läääänge på jakt efter dem perfekta pumpsen, svart mocka, platå och sådär lagom hög och tjock klack. Och jag hittade dem, inne på Deichmann, perfekta till jeans, klänning, ALLT. Så jag plockade fram en 36a och provade och allt. NI TROR INTE DEN VAR FÖR STOR? JO SÅKLART!!

Som jag har gått och stört mig på detta och grubblat på hur jag ska kunna fixa till det...nu har jag kommit på det...en sula inuti skossan. SÅ denna veckan hittar ni mig på Deichmann letandes efter denna skon, de perfekta pumpsen.

'
Kan tipsa om att dem är snyggare i verkligheten...och gjorda i ett samarbete med toppmodellen Cindy Crawfords egna märke 5th avenue.
Tycker ni att dem är lika fina som mig så ses vi på deichmann, 450 kronor fattigare!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?