Seeegis

2010



Som jag skrev i tisdags så har jag så gaalet mycket att plugga att det är sjukt.

2 dagar i rad har jag suttit kvar i skolan till 5 bara för att få grepp om den satans matten...Visst går det framåt men jag har fortfarande gaaalet mycket kvar inför provet imorgon. Dock kändes det passande med sovmorgon nu PLUS att jag bara har 2 timmar skola idag, ibland är livet snällt mot en.

Förövrigt när vi ändå är inne på skolan, lyckades samla ihop till ett mVG i fyik-albrapporten som jag kämpade som ett djur med och tydligen lönar det sig :D

Innan jag drar till skolan blir det en runda in om stan, ska försöka hitta en tröja i rätt storlek och även spana lite mysiga koftor m.m.

Men först blir det att plugga lite matte o dejta plattången!

Hoj!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?