Packat schema

2010



Morsning korsning på er!

Idag är det tisdag (surprise liksom) och mitt i vanliga fall lugna schema på tisdagar har på något sätt lyckats bli smockat av saker jag måste göra...

- Körskolan
- Banken
- Lämna in papper från jobbet
- Skola
- Plugga

Sen hade det suttit fint med en mysig fika på espressohouse också men det får vi se hur det blir med den. Först och främst det som står där uppe, fast i och för sig, det går alldeles utmärkt att kombinera fika och plugg.

För er som vill veta har jag lyckats bli förkyld igen, bara sådär 3:e gången på cirkus en månad, livet leker liksom!

Innan ni hinner somna igen av allt mitt babbel ska ni få en underbar låt som Amanda skickade igår..sådär lagom gungig och somrig, lovely med andra ord!



Nu ska jag leta mig fram till min sminkväska,

Toodels ♥







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?