Missbrukare....

2010



Jag tittade igenom några inlägg och märkte att i varje inlägg har jag med minst 1 ställe där jag gör tre punkter "..." samma sak med utropstecken...jag är galen i dem. Så fort man inte vil avsluta med punkt eller komma, vad tar man till då? jo "..." eller "!".

Jag ska från och med nu tagga ner med punkter och utropstecken...datorn kan inte må bra av det....

Kolla nu....jag skulle undvika det och ändå finns dem överallt nu!

Nog om det och till det jag egentligen skulle skriva om, eller nej det var inget egentligen.

Det har bara varit en vanlig, tråkig måndag. Ingen spänning alls. Och inte alls min dag för den delen heller. Skulle in till banken och leka vuxen idag efter skolan (egentligen skulle jag bara fixa med studiebidraget), tror ni dem hade öppet? såklart inte. Så istället står mitt saldo på kortet på sisådär, 40 kronor?

Ursäkta för detta tråkiga inlägget...jag är alldeles för speedad för att sitta vid datorn!

Puss o kram skumbanan







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?