Inte alls som planerat

2010



Jaa....gårdagen blev inte alls som jag tänkt mig. Hade planerat att bara vara hemma, fixa lite i min garderob som än en gång ser ut som jag vet inte vad, kanske kolla en film eller något sånt.

Istället slutade med att jag hamnade i en bil mot Nova Lund med Lina bakom ratten.

Hade en supertrevlig dag och det blev en del shopping om vi säger så...hmm...

Efter att ha kommit hem, hoppat in i duschen och fixat mig bar det av mot Linnea för att fira att hon fyller 18 år! God mat och många skratt blev det.

Idag ska jag jobba mellan 12 och 3 och sedan ta tag i storstädning av mitt rum...känns som att det är något jag gör alltid men att jag aldrig lägger sakerna där dem ska vara kanske är själva anledningen till det.

Kolla även in här lite senare så får ni bilder på de nya kläderna OCH skorna ;)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?