Godmorgon!

2010



Eller god eftermiddag kanske jag borde säga eftersom de flesta redan är i skolan och inte lär läsa detta förräns senare idag...hehe

Idag är jag halvt ledig, precis som varje tisdag har jag bara en lektion mellan tre och fyra. Dock hade denna dagen uppskattats mer om lektionen legat på morgonen eftersom man hade haft resten av dagen till att göra något annat....nu är man liksom bunden till att man måste in till skolan mitt på dagen när alla andra slutar. Aja, man kan väl inte få allt här i livet.

Nu har jag precis fått på mig kläder och allt och ska strax plocka fram kemiböckerna, har prov i kemi imorgon så jag borde nog starta ganska snart för att ha en chans på att få bra på provet!



Nej nu ärre plugga plugga plugga som gäller!

Hörs säkert senare :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?