Tjugge fan!

2010



Nu var't det färdigjobbat för detta lovet. Snacka om att jag ska njuta fullt ut av mina sista 4 lediga dagar( ja, jag har 4 för jag börjar inte förräns på tisdag så det är inte jag som inte kan räkna).

Imorgon visade det sig att resten av familjen också är ledig, jag ska försöka övertyga dem om att åka till Ullared, men har en svag känsla av att vi kommer hamna på IKEA, känner ni likheten?

Förövrigt för er som vill veta fick jag jobb idag! Eller ännu ett jobb kan man ju säga. Denna gången ska jag sortera julkort på posten, som vanligt varje jul med andra ord! Nu ska jag bara se till att fixa så jaf slipper ta mer ledigt från skolan eftersom jag även fått ta ledigt när vi ska till Asienland.

Nu ska jag njuta av min kväll o sluta sniffa klementinskal!

Ja, och rubriken...de va tänkt att jag skulle berätta för er hur mycket jag krängt den senaste halvtimmen...men de glömde jag, sammanfattning: mackor, nyponsoppa, muffins, klementin och syltkaka, yummie









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?