Julklappstips

2010



Hej på er!

Idag är jag ledig från skolan vilket var tänkt att leda till en massa plugg, så blev inte fallet.

Dagen började med att jag först tog en runda i stan med Josefine och sedan satte mig ner för att plugga, istället fastnade jag framför tv:n och det är ungefär där jag befinner mig nu...

Innan jag tar tag i läxorna (ja jag ska verkligen göra det) tänkte jag tipsa om ett julklappstips till syrran, mamma, kompisen eller flickvännen, inte alls en hint till min familj och släkt *blinkblink*

För er som vill ge er själv en present går det också bra, den luktar så underbart gott!

Helt klart något jag ska spana in på flygplatsen när det bär av mot Thailand...


Topp: rabarber, röda vinbär, kiwi ackord
Hjärta: rosa cyklamen, vattenmelon, jasminblad
Bas: mysk, sandelträ, grapefruktträd








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?