99,9 %

2010



Dagen på Lunds universitet var väldigt givande, jag blev ännu mer säker på att det är arkitekt jag vill bli, det känns som jag helt enkelt.

Visst fanns det många andra intressanta saker att läsa, läkare och industridesigner är två av dem. Dock känns det som att arkitekt är mest Frida.

Men då kommer vi till ett problem, intagningspoängen är SJUKT höga. 22 för att vara exakt (för er som inte är så insatta så är 22,5 det högsta man kan få). Eftersom att 22 är lika med MVV i nästan allt känner jag mig lagom körd, kan berätta så mycket som att jag ligger runt 19....

Så jag antar att det bara är att rota fram böckerna och gifta sig med dem för att detta ska fungera, jag MÅSTE och SKA klara det helt enkelt.

Giftermålet börjar redan idag, först ut är fysikboken!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?