Vår på riktigt!

2010



Idag är det första maj vilket innebär att det verkligen är vår på riktigt nu. Även om vädret idag inte riktigt visar detsamma. Moln och lite halvvarmt är väl inte det roligaste.

Gårdagen var galen!
Jag åkte som sagt till Carro för att hämta upp dem innan vi drog vidare till Carros kompis Emelie. Väl där blev det en del prat, skratt och dans såklart.

Men precis som alltid när man har kul så flyger bara tiden ivägen och det var dags att åka hemåt alldeles för tidigt :(

Nu sitter jag här, lite lagom halvseg och ska snart dra mig in i badrummet för att borsta tänderna och sen ta på mig. Lär väl inte hända något speciellt idag, är galet trött.


Finfina nya jeans som jag dock glömde klippa av lappen på xD

Men men, nu ska jag slappa en stund framför tv:n!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?