Ny header!

2010



Gårkvällen var aweesome och jag hade superkul!

Dock lite drygt när jag väntade på att dem skulle bli klara med städandet men bättre det än att behöva ta bussen hem :)

Vaknade redan klockan 9 i morse av att farmor ringde och sen kunde jag inte somna om. Istället gick jag upp och satte mig en stund framför tvn. Annars idag är det en riktig pluggdag som gäller, ska försöka få det mesta undanstökat så att jag kan njuta av ledigheten på torsdag till söndag.

Jag kom också på en sjuk sak, på tisdag har jag bara exakt 1 månad kvar av 2an. Det är en underbar men obeskrivlig känsla. Det har verkligen varit det svåraste jag någonsin gjort, så tanken på att det snart är över får mig att njuuta. Haha dock är jag lite smått rädd för 3an, tiden går så sjukt snabbt och om ett år är det jag som sitter och räknar in dagarna till min student...ofattbart.

I pauserna mellan de olika läxorna passade jag på att fixa en ny design, det blev liksom inte så mycket av den påbörjade rosa...Denna kan nog bli bra, visserligen svart men enkel och stilren...helt perfekt!

Nu ska jag pilla med några till saker på bloggdesignen innan jag ger mig in på kemin.


See ya!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?