Crazy dag!

2010



Nu är jag hemma igen och ska snart ta tag i pluggandet på riktigt eftersom att det inte blev något hemma hos Josefine. Dock blev det istället en massa skratt, och studsmatta. Kan säga att det märks i benen att jag inte är van vid det!

Jag har lyckats hitta en till grym ring. Såg den på tjallamalla men tyckte att 249 kronor kändes lite mycket för en ring. Dock lyckades jag hitta en nästan identisk inne på glitter för endast 79 kronor.

Kan ni gissa vilken som kommer från var?


svaret får ni i nästa inlägg!

Innan jag drar iväg och rotar fram mina bäcker bjuder jag på en dagens outfit, woho, kors i taket för det tycker jag ;)


Jeans ifrån mq, t.shirt från hm och cardigan från vero moda!

Lite lagom vårfint, och på fötterna hade jag såklart mina underbara sneakers,

Later Alligator!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?