17 maj!

2010



Måndag idag igen då...norges nationaldag också för den delen.

Har tagit mig själv friheten att ha en liten lagom somvmorgon idag, eller egentligen blev det bara så eftersom att jag ska till tandläkaren.

Så först på schemat idag står tandläkaren och grejja lite med tandställningen, sen blir det skola precis som vanligt och efter det ska jag till körskolan en runda. Fullspäckad men förhoppningsvis en rolig dag, minus tandläkaren då.

Väldigt dumt dock, varje gång jag är hos tandläkaren och han spänner tandställningen gör det lika j*vla ont varje gång och jag får svälta i några dagar innan jag kan tugga igen, ändå ger jag mig på det månad efter månad?

Ojoj tiden rinner iväg, måste plocka ihop alla mina saker innan jag springer iväg till bussen,

Adios!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?