Underbara söndag

2010



Hej på er,

Vad tyckte ni om melodifestivalen igår?

Själv tyckte jag att det var helt fel låt som vann men jag ska inte klaga, röstade inte eller något sånt så då är det väl bara att rätta sig efter vad alla som ringde och röstade tyckte.

Anyway, har haft en helt underbar söndag med mys, övningskörning och lite cv-skrivande. Hade aldrig kunnat tro det ska vara så svårt att få ihop ett bra cv men nu är det klart :D, ska bara lämnas in också.

Låg kvar i sängen en stund i morse och läste slumdog millionaire innan jag lyckades dra mig ur sängen. Gjorde mig klar och städade undan lite på rummet.

Följde sedan med mamma och pappa på jakten efter en ny kran till badrummet. Inget jättekul men jag fick köra en del så jag ska inte klaga.

Nu sitter jag och spanar runt på lite olika hemsidor efter några nya tröjor och underkläder, en del av dem åkte idag när jag sorterade ut i garderoben....

Kanske visar upp lite smakprov sen :)

<3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?