Toppbloggare

2010



Jag börjar ju bli riktigt bra på att uppdatera bloggen tycker jag..haha. Ska bli spännande att se hur länge detta håller i sig nu bara.

Åkte som sagt in till skolan ganska sent idag och utnyttjade verkligen min sovmorgon. Innan jag åkte till skolan passade jag på att åka in om Expert och köpa luftslottet som sprängdes till mamma och pappa.

väl i skolan pluggade jag och Johanne till kemiprovet in i det sista och tja, det gick inte åt skogen förhoppningsvis...Hade gärna velat ha ett vg på provet men det var väldigt få uppgifter så jag får se om jag lyckas skrapa ihop det...Efter provet hade jag en dryg lektion i fysik och sen bar det hemåt direkt.

När jag stod och väntade på bussen stod det att den skulle gå 15.05, perfekt tänkte jag, då hinner jag med den andra bussen också. När klockan var 15.05 var där fortfarande ingen buss och några minuter senare försvann den från listan och jag fick vänta in en annan buss och missade den andra bussen...Man bara måste ääälska skånetrafiken ibland...

Aja, jag kom hem iallfall och nu sitter jag här och njuter av en relativt läxfri eftermiddag. Ikväll börjar även Greys Anatomy och jag kan bara säga: ÄNTLIGEN!

Ska kolla lite kläder och sånt nu på internet och se om jag hittar något vårfint.

<3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?