Surprise

2010



Har nu kommit hem från ännu en dag i skolan och även en stund i stan då jag fixade lite med en överraskning till min kära syster som snart fyller år :D dock tänker jag inte säga vad det är för jag vet att hon läser min blogg.

Hann inte klart med riktigt alla läxor under de två dagarna jag var ledig (förrgår och igår) men det ska jag nog klara upp nu, hade varit värre om jag haft alla kvar :)

MEN, innan jag drar måååste jag bara tipsa om en grym kombination.

Det finns numera ballerina kladdkaka och på förpackningen står det doppa i mjölk för bästa resultat. Jag har dock aldrig trott på att det ska kunna bli godare bara för lite mjölk men denna gången...GOOSH, finns bara ett ord för det: U-N-D-E-R-B-A-R-T. Så har ni inte provat detta lyssna då på ballerinapaketen: DOPPA!!!

Återkommer strax med tips om en bra låt, men tills dess

På återseende :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?