Lov!

2010



Äntligen är det dags för lov och som jag har längtat!

I morse och hela förmiddagen hade jag ett jobbigt matteprov som jag fasade över men nu är det iallfall gjort och det känns superskönt.

Efter det hade vi en fysiklektion där vi bara jobbade med en lab vi gjort och sedan en snabb engelska där vi hade en frågetävling och sen var skoldagen över för denna och nästa vecka. Haha går inte att beskriva så skönt det är.

Efter skolan åkte jag snabbt in till stan för att spänna in min nya klocka (Orange och riktigt nice), som jag ska visa här lite längre ner och sedan satte jag mig i solen en stund med mina fina vänner Cassandra och Carolina ♥

Sen drog jag hem och mötte upp Johanna vid gallerian här för att äta glass. Tyvärr hade solen försvunnit men det gick bra ändå. Kan tipsa om en sjukt cool glass, magnum gold, trodde inte på det att den skulle vara guldig men faktiskt, det var den. När glassen var uppäten tog vi en runda och kollade lite i olika affärer, vi hittade ett superfint svart diadem med en rosett, helt klart min nya favorit accessoar :)

Nu sitter jag framför datorn och väntar på att jag ska få ork till att städa rummet och på att Johanna ska tröttna på att spela wii så att jag kan lira lite.


Klockan och dagens outfit, snacka om 2 flugor i en smäll, haha

Klocka: Uropenn
Tröja: Bikbok
Kjol + tights med dragkedja: H&M

<3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?